Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj vad inspirerande bilder!
Jag tänker också ha orientaliskt sovrum framöver men funderar ändå, när det är så mustigt och mycket färger tänker jag att det blir svårare att inreda så att man inte "snart" blir spyless. Till exempel gillar jag färggranna sängöverdrag, kuddar, filtar, men tänker att det då kan bli lite väl mycket om man dessutom har en varm mustig färg på väggarna?
Var har du hittat alla dessa bilder, eller hur har du sökt fram dem? Vill söka själv för att få inspiration men vet inte vad jag ska söka på.
Läckert, fast jag tror inte att sambon vill ha det sådär mycket. Svar11 och 14 är troligen liknande vad jag försöker mig på. Sedan får man väl lägga till lite då och då....
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.