Sovrums-makeover, inspiration tack!

BuenoBull

Trådstartare
Hejsan!

Är i flärd med att göra om sovrummet. Har vissa idéer om bruna väggar med en plommonlila fondvägg. Men jag är ju så himla föränderlig så det känns som att det varierar från dag till dag med vad jag vill ha, och nu kan jag inte bestämma mig riktigt.
Det skulle vara toppen om ni ville lägga ut bilder på era sovrum så att jag kan få lite inspiration vad gäller färger, stil mm!
:bow:

(vardagsrummet är också just i förvandling, så lägggärna ut bilder på vardagsrumockså:D)

Sv: Sovrums-makeover, inspiration tack!

Jag gillar fondväggen i mitt sovrum väldigt mycket. När jag flyttade hit hade jag först planer på att göra väggarna hallonrosa och sen ha alla möbler och detaljer i vitt men jag hann ändra mig innan jag satte planerna i verket. Så nu blev det såhär istället...

Ska se om jag lyckas få in bilden:

15355021.jpg

Nu har jag satt upp en smal hylla på högersidan som jag fyllt med lite roliga/kitschiga prydnadsaker och på vänstersidan sitter ett gökur i svart plåt.

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Daff
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Hemmet Det börjar dra ihop sig för lägenhetsrenovering, vilket varit på tal om sedan inflytt (flyttade in april -12). Jag bor i en etta på 45...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
20 260
Senast: Vogue
·
Hemmet Jag har ett konstigt bekymmer; jag vill slipa till stilen i min inredning, men vet inte riktigt hur. Just nu bor jag och maken i en...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 278
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar