Söta tiknamn?

skrabbe

Trådstartare
Skulle behöva lite tips på söta och ovanliga tiknamn. Det får gärna passa ihop med namnet Pingu (som min nuvarande hund heter), men det behöver inte rimma eller börja på samma bokstav. Gärna namn från sagor eller filmer.

Har funderat lite på Bambi, men det kanske inte passar till en tik?

Sv: Söta tiknamn?

Jo jag vet att Bambi är en han, men jag har fastnat för det ändå. Men Bonnie var fint, ska skriva upp det på min potentiella-namn-lista :)

Sv: Söta tiknamn?

Bambi är väl rätt unisex? ;)

Annars gillar jag också Bonnie! Shiban får ofta höra att hon är en "bonnie wee lass." :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 998
Senast: MML
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar