Jag håller på att gå sönder. Min bästa vän och själsfrände gick hastigt och mycket oväntat bort i augusti och idag är det dags för min första egna hund. Jag köpte henne när hon var tre år och hon är världens mest ljuvliga lilla tös. Tyvärr kom inte mina två tikar överens så scoody, min första hund, flyttade hem till mina föräldrar för fem år sedan. Men hon är fortfarande min älskade. Min vän. Och idag ska hon försvinna.
Jag går under av sorg. Två av mina bästa och finaste vänner borta på under fem månader.
Hur klarar man det? Just nu har jag bara nedräkning tills Scoody ska vandra vidare. Det handlar om några timmar och jag är sönder.
Jag hade precis fått näsan över isen när det gäller min första vän som gick bort. Och nu detta. Jag har rasat. Rasat ner i en avgrund.
Sorgen och livet är nattsvart.
Jag går under av sorg. Två av mina bästa och finaste vänner borta på under fem månader.
Hur klarar man det? Just nu har jag bara nedräkning tills Scoody ska vandra vidare. Det handlar om några timmar och jag är sönder.
Jag hade precis fått näsan över isen när det gäller min första vän som gick bort. Och nu detta. Jag har rasat. Rasat ner i en avgrund.
Sorgen och livet är nattsvart.