Sorgen e svår

B

Biztro

Min katt trisse har blivit överkörd av ngn som smet, jag skulle vara väldigt glad om jag fick några bra tips om hur man hanterar en sån här sorg:crazy:

Sv: Sorgen e svår

jag vet faktiskt inte riktigt :( min ena devon dog för några veckor sedan, helt oväntat och plötsligt. han blev bara 6 år :cry: sprang runt och lekte med dom andra 2 katterna, plötsligt började han kräkas hysteriskt och kollapsade. 4 timmar senare tyckte veterinären att det va humanast att avliva, hjärtat hade börjat slå svagt och ojämt och han skrek när han kräktes.

vi har gråtit, gråtit och åter gråtit både jag och barnen, nu börjar vi kunna tänka på allt roligt som varit med honom och le vid minnet. vi har gjort en fin grav som barnen tänder ljus vid och lägger blommor på.

jag håller med dig om att det är svårt, och jag tror att det är bra att gråta ut det onda.

dåligt av föraren att bara smita:mad:
jag såg en katt som blev överkörd av en bil som oxå smet..
fick stanna moppen och :mad: gå till grannen..

*tröst kramar*

Min älskade Tigger blev en ängel för två veckor sen i lördags :cry: :cry: Detta till följd av en påkörningsolycka. Det gör ont och ibland kommer det över en men jag lever på det att han inte har ont nu längre, att han är en mjuk och gosig ängel som tittar ner på min nu från en mysigt moln... :cry: :cry:

Man saknar men man får ha kvar alla minnen.

*tröst kram*

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
442
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama