- Svar: 6
- Visningar: 1 690
I morse ringde mamma mig, jag hörde våran katt som vi haft sen 2006 skrek i bakgrunden. Hon ville låna våran kattbur för Tyson som katten heter mådde inte bra. Han verkade ha nåt anfall av något slag. Hon kastade sig in i bilen, körde till mig, jag kastade in buren i bilen och iväg for vi för att hämta Tyson och åka till veterinären.
När vi kom tillbaka var det läskigt tyst i huset. Mammas sambo sa att Tyson låg under soffan, troligen levde han inte längre. Vi drog fram soffan och där låg han, helt livlös, som om han sov.
Jag tog upp honom i famnen. Snusade honom lite i pälsen. Tårarna rann, han var borta. Jag tog det hårdare än jag ville, känner mig helt tom. Han var den enda vi hade kvar i livet sen vi flyttade till Värmland. Först dog Rajja våran hund i cancer och nu Tyson, 13 år gammal.
Nästa vecka ska jag ringa kliniken och göra en hälsokoll på våra två skatter
När vi kom tillbaka var det läskigt tyst i huset. Mammas sambo sa att Tyson låg under soffan, troligen levde han inte längre. Vi drog fram soffan och där låg han, helt livlös, som om han sov.
Jag tog upp honom i famnen. Snusade honom lite i pälsen. Tårarna rann, han var borta. Jag tog det hårdare än jag ville, känner mig helt tom. Han var den enda vi hade kvar i livet sen vi flyttade till Värmland. Först dog Rajja våran hund i cancer och nu Tyson, 13 år gammal.
Nästa vecka ska jag ringa kliniken och göra en hälsokoll på våra två skatter