Son Of a Gun xx?? nån som vet?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare AraSlei
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 272

AraSlei

Trådstartare
Det finns ju många hingstkunniga här på buke o nu undrar ja om det finns nån som vet något om fullblodshingsten Son Of a Gun xx. Har hittat en del fakta på internet, men ingen bild! Vet tex. att han låg etta som fadershingst i fem år och även tvåa i fem år. (enligt Ridsports avelsextra 2003) Vet inget mer! Någon här som vet nåt?? Är jättetacksam för det isånnafall! :bump:

Här brukar det finnas en bild på honom. Fannsingen när jag kollade nyss, men det är kanske bara ett tillfälligt avbrott. har den annars på min hårddisk hemma så jag kan fixa det i kväll.

Son of a Gun xx var e Moderne xx som också är morfar till Butterfly Flip! Kanske kommer hoppanlagen därifrån :)

jo, dt vet ja me! :p Min polle e ju halvkusin (nära.. :smirk:) med flippan! -stolt- Ingen vore gladare än ja om du hittade den bilden.. :p Tusen ack!

Sv: Son Of a Gun xx?? nån som vet?

Vi har en häst på ridskolan som heter svarte petter som är ue Son of a Gun** . Hans mamma är en nordsvensk så han ser lite rolig ut xP

Hur kan han ha ett fullblod till morfar om mamma är nordsvensk?

Hur kan han ha ett fullblod till morfar om mamma är nordsvensk?

Hehe , oj . Blev lite fel där tror jag.. det står så här på ridskolans hemsida:

Svarte Petter
Halvblodskorsning (?)
Val f. 2002
e. Charlie (ej godk) u. Strimma ue. Son of a Gun**

Så det är väl pappan som är nordsvensk då

Liknande trådar

• Låst
Avel Är det någon här på buke som vet något om hingsten Son of a gun xx? Hittar inget på nätet... :angel: Snälla, vill gärna veta mankhöjd...
2
Svar
28
· Visningar
5 507
Senast: Görel
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 200
Senast: Mayaanna
·
M
Avel Letat överallt men skulle vilja veta om hans avkommor? Jag har en ponny efter honom som är korsad med new forest. Hittade en avkomma som...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna