Sommarminnen

Houdinie

Trådstartare
Så, fram med era fina sommarbilder på era katter så vi kan värma oss lite inför jul! :)

Mina katter på lyxkattpensionatet "Chez Brorsan" i somras (gratis fullservice inkl jakträtter! :D):
SpiritSingoallaJuly2006_2.jpg

SpiritSingoallaJuly2006_3.jpg

Sv: Sommarminnen

Har bara ett par sommarbilder med kissarna men här kommer de:

Selma o Zigge ute i grönskan 2001. En av Zigges första promenader utan koppel :bump: Bara 6 månader gammal.
selmaozigge.jpg

Grålle ute i grönskan 2006. Det är väldigt farligt att vara ute alldeles ensam, å gräset är ju dessutom blött av dagg, men med matte å husse är det ganska okej endå. Hittade till å med en fågel att lukta på, halvdöd som satt på en pinne vid marken....:crazy: :smirk:
Grlle2.jpg

Grlle3.jpg

Titut! Verandatrappan är rolig.:p

Grlle.jpg

§Zith

Yoga och Abbie i stugan. Ingen större jaktmark eftersom jag har nätat in, men flugorna tar sig in. Större byten än så kan dom ändå inte ta :p

Abbie vågade inte gå på gräset, så hon satt där på hyllan tills jag lyfte in henne i huset, då kunde hon gå som "katt" igen. Min larvpotta :love:
abbieute.jpg

Yoga älskar att vara ute, hon trampade runt, åt gräs och var allmänt nöjd. Tyvärr blir hon alltid så grinig när det blir förändringar, så jag får väl vänja in henne sakta.
yogaute.jpg

Tack! Jo, flugor är dom bästa bytena, men också dom som orsakar mest förödelse här hemma. Har jag märkt, gardiner, blommor, prydnader... Inget sparas när det är flugjakt här hemma :crazy: :D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 408
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka