Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GRATTIS Brandgul När var det dags eg?
Ni andra i tråden- blir ni lika avundsjuka som jag var varje gång det kom en ny bäbis? Naturligtvis är man glad för deras skull
Det enda jag just nu tycker är jobbigt är att det har kört ihop sig helt med min vikarie på jobbet. Vi måste hitta en ny och jag jobbar sista dagen på fredag... Det är bara jag och min kollega så det är rätt sårbart.
Fast det låter ju inte som så stor skillnad, kan inte gå ut nu heller eftersom jag får ont av att gå. Plus att eksem och sår gör att jag har svårt att ha ordentliga kläder på mig, har en tunn sidenklänning jag kan ha, och den bor jag i. Så jag håller mig mest i lägenheten, eller sitter kanske lite på balkongen.
Fasar lite för den första veckan, faktiskt, eftersom det kommer ta ungefär en vecka innan eksemen börjar försvinna, och att ha ont+extrem klåda+skrikande bebis+ömmande bröst samtidigt känns inte så kul...
Även om man är öm lite här och där så är det superskönt att slippa magen! Bara det är värt så mycket. Jag tycker att det är många småsaker som klickar på plats direkt barnet kommer ut.
Sen kan man välja att inte amma om det är jobbigt med brösten!
Visst tolkar jag livsmedelsverket rätt, att det är okej att äta t.ex. brieost och rökt mat vid amning? Att listeria och toxoplasma bara överförs när barnet är i magen? Håller på att längta ihjääääl mig efter en god ostbricka