sommarjobb?!

G

Ghalandriel

Hej! Jag har ingen erfarenhet av sommarjobb men jag ska börja sommarjobba nu i sommar kanske i ett travstall, & han undrar hur mycket jag skulle kunna tänka mig att ta betalt, Hur mkt tror ni att man ska få för kanske 4 ggr i veckan & då ska man tränar hästar ( ute & köra i sulky) , Mocka, Borsta & följa med på tävlingar. + Att han ska betala en viss summa av Busspengar om jag behöver det.
Som sagt jag vet inte hur mycket man ska ta betalt. Håppas ni kan hjälpa mig :)

/ Ghalandriel

Sv: sommarjobb?!

är det amatör eller proffs, svart eller vitt?

är väldigt svårt att säga om man inte vet vad det är för typ av tränare och om du jobbar svart eller vitt

har jobbat extra i ett amatörstall (helger, lov mm) i typ 5 års tid nu (svart) och har då fått 100-300 kr för 2-5h arbete

nu i sommar ska jag jobba hos en proffstränare (vitt) och får då runt 15000 (heltid) + utselningsavgift

Sv: sommarjobb?!

nu i sommar ska jag jobba hos en proffstränare (vitt) och får då runt 15000 (heltid) + utselningsavgift[/QUOTE]

Hur tog du kontakt med tränaren? Vill de ha mycket erfarenhet från andra travstall? Vilken tränare blev det?;)

ha det bra / Reflection :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
18
· Visningar
1 784
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 928
Senast: Svartkatt
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 387
Senast: Lingon
·
Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 725
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve