Vilka A-barn vi har i tråden
då får jag balansera upp det lite med min älskade lille skrikstrut
Vår BVC-sköterska tipsade oss om att läsa på om HNB - high need babies. Typ allt passade in på vår lilleman! Men jag tänkte ge honom mer än 3 mån i livet innan jag sätter någon etikett på honom
Tror mycket hänger på mig och att jag är så pass osäker fortfarande. Jag tränar och tränar och det går framåt i alla fall. Stackars bebis som blev första barn till två rookies
Han har blivit mycket gladare senaste tiden tack och lov, men det var ändå tydligt idag på första föräldrargruppträffen att min bebis har en särskild styrka i rösten. Jisses
han inledde träffen med sitt klassiska vrålskrik och det var liksom helt omöjligt för någon att höra något där inne
efter lite mat lugnade han ner sig och han gillade tom massagen, bara glada miner! Sen åkte han vagn nääästan hela vägen hem (5 min promenad) utan att skrika. Jag är så stolt över min plutt!!
Men alltså, jag som har noll bebisvana blev helt fascinerad av de andra bebisarna. De flesta somnade (!!) på mattan under massagen eller efteråt i mammas knä
Wow, vilken grej!