Sommarfett!

F

Fregancya

Min pålle har blivit lite sommarfett...
Skulle vilja ha lite tipps på sätt man kan träna dom på sånt kan ju vara bra att veta annars med men snälla någon vet väl något...
Bra träning för muskler är alltid kul och veta också så släng in lite tips nu... någon måste väl ha haft problemet föra sommaren och fixat det....

//Sara

Sv: Sommarfett!

Skulle också vilja ha lite tips :D

Men jag försöker att klättra lite med min pålle. Och att ha varierande träning & underlag. Vilket jag tror är det bästa.

Tack för tips :):)

någon mer som har tips...
kanske har ett pass som kan vara bra att rida:D

Jag har en "rätt" fet totto hemma och henne rider jag två gånger om dagen för att hon ska gå ner i vikt. 30-40min dressyr på fm och 30-40 min uteritt med mkt intervall träning i galopp på em. Hon har dessutom inte så bra kondis så därför blir det två lite kortare pass.

Jag har en "rätt" fet totto hemma och henne rider jag två gånger om dagen för att hon ska gå ner i vikt. 30-40min dressyr på fm och 30-40 min uteritt med mkt intervall träning i galopp på em. Hon har dessutom inte så bra kondis så därför blir det två lite kortare pass.

Tack för tips:D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
740
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 405
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
571
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 870
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka