Sommarens tävlingar i norr... vilka kommer??

S

simsallabim

Satt och tittade runt på de tävlingar som går i norra Sverige i år, hittade proppen till High Coast Western Games, sen går ju Jämtlands klubbens B-tävling i juli oxå.
Vilka kommer??:bump:
Är själv jättesugen på att tävla men har ingen häst:cry:

Sv: Sommarens tävlingar i norr... vilka kommer??

Jag kommer, skall tävla på båda. Det blir Sommerens höjd punkt :bump: :bump: :bump:

ska mest troligt på NM i Dannero o till Östersund på JWG. Om allt går som jag vill dvs.

Ngn som vet om dessa är kval-godkända till öppna sm?

B-klasserna är kval-godkända.
NM-klasserna är C-klasser på söndagen på HCWG, B-klasserna går lördag em.

Jag kommer nog kanske till Jämtland Western Games, men kommer bara tävla på D-nivå då förstås :)

jag har planerat in High Coast och Jämtland, med vilken häst å nivå vet jag inte än :D men det blir nog D och någon C troligtvis.

Hoppas bara att tävlingarna blir av... vad jag har hört så är det inte många anmälda och INGA lag änså länge i WA varken på C el. B-nivån

Men det är en vecka kvar på anmälningstiden... är väl bara att hålla tummarna.

Hoppas bara att tävlingarna blir av... vad jag har hört så är det inte många anmälda och INGA lag änså länge i WA varken på C el. B-nivån

Men det är en vecka kvar på anmälningstiden... är väl bara att hålla tummarna.

Tävlande brukar ju anmäla sig i sista minuten...... har inte anmält mig ännu, men skall vara med och tävla på båda tävlingarna

Jag har anmält mig till HCWG i alla fall. Har inte råd att åka på bägge tävlingarna även fast man skulle vilja. Synd att det verkar vara tunt med anmälningar till bägge tävlingarna. Men som Kicki skrev, kanske folk väntar in i det sista med att anmäla sig.

MVH
Linda

jag har planerat in High Coast och Jämtland, med vilken häst å nivå vet jag inte än :D men det blir nog D och någon C troligtvis.

ser att high coast har prickat in samma helg som Ride Camp är i timrå. sorry men jag prioriterar en träningshelg med tränare från USA något högre, man jag kommer ändå sakna att det inte blev någon tävling för mig :cry:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 526
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 792
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix