Sommarens körbilder

kolblakkur

Trådstartare
Nu är sommaren slut. Löven har börjat falla tom här nere och kylan kryper in under kläderna (ivarjefall vissa dagar ;)). För att avsluta denna säsong tänkte jag att vi i denna tråden lägger in körbilder tagna denna sommar, så att vi kan plocka fram den i vinter och längta tillbaka.

Här kommer mitt bidrag:

sigge4.jpg

SIGGE2.jpg

Sv: Sommarens körbilder

Shetlandskusk och Empress: Mysiga bilder på duktiga små hästar:love:
Längtar till nästa inkörningskurs:
Här en trött liten efter tvådagars kurs(tyvärr ingen riktig körbild)
Foto0045.jpg

Och här tömkörning i skogen
DSCN2262.jpg

Lite i paddocken
DSCN2255.jpg

Vet ej om dessa egentligen får vara med då de är tagna precis i gränslandet mellan sommaren och hösten, men det var en supervacker träningshelg med varmt och härligt väder vilket var tur för oss som blev blöta under maratonmomentet!

Här kommer en bomb med härliga och positiva hästar och kuskar!

picture.aspx

picture.aspx

picture.aspx

picture.aspx

picture.aspx

picture.aspx

*kl*

Mamma och Sigge

Körtävlingarna i Vaggeryd. Fotograf Amanda Lindgren

Förlåt för bombningen.

Mycket har man hunnit med under sommaren och roligt har det varit:)

Hagen39-stor.jpg

Hagen38-stor.jpg

Johannesberg

Hagen42-stor.jpg

Hagen41-stor.jpg

Bollnäs, en tävling vårat team aldrig glömmer, vi tappade svängeln i första hindret.. Men med en fighting spirit som heter duga fick vi ihop allt och kunde fortsätta.

Hagen52-stor.jpg

Hagen51-stor.jpg

Linköping, Åkerbo

Oh, vad jag blir taggad att komma igång med min lilla tjej då jag ser alla härliga bilder som alla har lagt ut! Hoppas jag kan vara igång till sommaren!

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 986
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 231
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 804
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv