Sommar-ridbyxor

Houdinie

Trådstartare
Mina vanliga ridbyxor ar svarta och - upptäckte jag igår i ridhuset - alldeles för varma! Jag skulle vilja ha ett par billiga ridbyxor för sommar och sol. Jag är ganska rund, så alltför ljusa färger går bort.

Vad har ni för tips!?

Sv: Sommar-ridbyxor

Både Mountain Horse (t ex Isolde) och Roping (t ex Country) har svala och hyfsat billiga tygskodda ridbyxor i bomull i många olika färger. Hööks och Jacson har liknande också.

Sv: Sommar-ridbyxor

Jag har ett par ridjeans från Jacsons! Dom är tunna och smidiga och jag är helnöjd!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: valy
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 482
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka