Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nu läst beskrivningen @kem länkade till och jag håller med, det känns som en rätt bra beskrivning av den jag träffat.
Ja!
Nu har jag varit inne på deras hemsida.
Jag förstår inte riktigt varför det blir såhär - men kan det bero på att veterinären tyckte att Kattpojken behöver en lillebror så han inte måste terrorisera tant-katterna?
Ja!
Nu har jag varit inne på deras hemsida.
Jag förstår inte riktigt varför det blir såhär - men kan det bero på att veterinären tyckte att Kattpojken behöver en lillebror så han inte måste terrorisera tant-katterna?
Har veterinären övertalat dig att skaffa en till katt?!
Har veterinären övertalat dig att skaffa en till katt?!
Hm, med två siameser och en oriental kan jag intyga att det är allt annat än lugnt hemma, men det är förstås inte så mycket bråk.Har du en högaktiv kan det helt klart bli lugnare hemma med en till likasinnad. Om man klassar kapplöpning och hyss med åtta tassar som lugnt
Hm, med två siameser och en oriental kan jag intyga att det är allt annat än lugnt hemma, men det är förstås inte så mycket bråk.
Det var änna ruskigt söta små kattprinsar!
Jag och uppfödaren klickade väldigt bra och hade kunnat sitta och prata i timmar. Helt samma uppfattning om saker och ting. Jag tror det kommer bli en liten "Räv"
Vad roligt, hoppas det, och jag håller med zassoo! Somali, en sorrel, är lite drömkatt för mig.
Kattprinsarna är viltfärgade - min drömfärg!
Sorrel är också fina, men vilt är finast (tycker jag i allafall just nu)