Solskyddsfaktor som inte klibbar?

MM

Trådstartare
Finns det någon sådan?

Alla jag testat klibbar och jag känner mig ofresh till tusen.
Alla kläder blir så äckliga att ha på sig igen efter en användning med solskydd.

Finns det någon bra?
 
Sv: Solskyddsfaktor som inte klibbar?

Jag har nog aldrig haft problem med det tror jag, men vet inte om det bara är jag som är ovanligt okänslig för sådant... Använder i alla fall LDB eller Hawaiian Tropic och tycker att framförallt LDB går in i huden snabbt och bra!
 
Sv: Solskyddsfaktor som inte klibbar?

Fins en naturlig olja som kallas Jojobaolja som har en naturlig skyddsfaktor 4 som skunker in snabbt!
 
Sv: Solskyddsfaktor som inte klibbar?

Då ska jag testa och köpa någon av dom. Har inte testat dom nyligen men den sistnämnda har jag haft en gång i tiden men kommer inte ihåg vad jag tyckte om den.

LDB, är det apoteket som gäller eller finns den överallt?

Det kanske beror på vilket nr man väljer. Barnen har från nivea och nr 50 är bra mycket tjockare än nr 30.
Så vilket nr använder du?
 
Sv: Solskyddsfaktor som inte klibbar?

Jag har Nivea invisible protection spray som jag gillar. Känns inte alls kladdig och äcklig som vissa andra kan göra.
 
Sv: Solskyddsfaktor som inte klibbar?

När jag var och köpte solkräm på apoteket fick jag prova krämen för att den inte skulle klibba innan jag bestämde mig. Gå dit och be om hjälp?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
266
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
587
Senast: movi
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 997
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp