Frågan har uppkommit med jämna mellanrum och tidvis har jag deltagit i diskussionerna. Jag kan dock inte minnas att jag någonsin varit rabiat. Jag är dock fortfarande oerhört fascinerad över att inställningen att barn ska tillåtas störa i obegränsad omfattning och det ska alla bara tåla.
Jag är inte främmande för att barn kan ha episidoder av missnöje under en flygning, men om jag inte vore tämligen övertygad om att mitt barn skulle vara nöjd och glad under majoriteten av resan skulle jag stanna hemma.
Och jag är "oerhört fascinerad" över att folk köper den billigaste resan de hittar, tränger ihop sig med 400 andra i en trång bullrande plåtburk i ett halvt dygn och förväntar sig lugn och ro och att inte bli störd
Det är ju bara att köpa sig en resa med privatflyg om man vill resa helt på sina egna premisser. Annars är det ju bara att snällt finna sig i att alla som har betalt för samma tjänst har samma rätt till tjänsten.
Det är ju inte så att flygbolag är tvungna att göra bebisanpassade resor. Men uppenbarligen tycker de ju att småbarnföräldrar och barn är en så viktig målgrupp,