Solfjäder

F

FridaW

Jag ska försöka bygga en solfjäder här hemma och behöver inspiration, så lägg gärna in lite bilder på solfjädrar från olika vinklar ;)

Sv: Solfjäder

Nejnej, men tänkte bara för skoj skull, typ målning och sånt sen. :D

Jaja. Men spelar det egentligen någon roll varför jag vill ha bilder? :smirk: Har man bilder så kan man väl lägga in bara ?

ja va inte ironisk så du behöver inte smirka :smirk::smirk: jag tyckte att det var en kul ide med solen.

Det var inte alls så jag menade. Menade mer att istället för att skriva hur jag ska bygga osv. så vill jag ha bilder :p Vilket hela tråden gick ut på

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
708
Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har...
2
Svar
31
· Visningar
1 694
Senast: golit
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 037
Senast: fio
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar