Solcellsdrivet aggregat

DarkInNight

Trådstartare
Någon som använder sig utav solcellsdrivet elaggregat till stängslet?

För/nackdelar? :)
Hur har det fungerat?

Sv: Solcellsdrivet aggregat

Vi har ett sedan ett par år, och det funkar utmärkt. Väldigt lätt och smidigt att ta med sig i handtaget och koppla på. Det går också att ladda batteriet på "vanligt" sätt om man vill.

Vi har ett, Olli som vi köpte från Nima. Vi har inte använt det så länge, började nu när vi släppte i sommarhagen, men hittills har det fungerat alldeles utmärkt.

Uppdaterar igen; det funkar fortfarande jättebra och vi har inte behövt ladda det någon mer gång. Undrar hur det blir i vinter?

Liknande trådar

Anläggning Har fixat med jordningen till stallets aggregat. Funkade toppen i typ 15 min men sen gick det i alarmläge vilket enligt manualen sker...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: ameo
·
Anläggning Behöver lite hjälp med aggregat då det jag har slutat funka. Behöver en matarkabel som är typ 7 meter mellan staketet och jordspättet...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: aglaonema
·
Anläggning Hej allvetande Buke! Erkänner min okunskap om batteri aggregat nu, har alltid bara haft nätdrivna aggregat :o Men vi har ett gammalt...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: WildHorse
·
Utrustning Jahapp, åskan tog aggregatet.. 🙁 Aggregatet har försörjt två olika hagar och jag har flyttat tråden beroende på vilken hage som...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: malin_a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka