Isituss
Trådstartare
Jag ska på bröllop om drygt en vecka och ska då dessutom stå inför alla och sjunga. Problemet, eller vad man ska säga, är att jag har köpt en helt underbar klänning som jag försvinner i. Jag är redan blek, men färgerna på klänningen gör mig ännu blekare. Så hur gör jag? Jag har alltså 7 dagar på mig.
Alternativ 1.
Sola utomhus.
Nackdelarna är att det hänger på vädret och jag har dessutom otroligt svårt för att få färg. Antingen så händer ingenting eller så blir jag illröd.
Fördelarna är att det är gratis och jag är praktiskt taget pank
Alternativ 2.
Brun utan sol.
Nackdelarna är att resultatet kanske blir helt kaosdåligt. Jag har aldrig använt det förr och jag vill inte bli för brun, eller få fula ränder. Speciellt inte inför ett bröllop. Dessutom är mamma nojig för kemikalierna i det så hon vill inte att jag ska använda det
Desutom kostar det ju.
Sen fördelarna. Ja, jag vet ju faktiskt inte vad som är fördelarna.
Alternativ 3.
Sola solarium
Det kostar inte så mycket (eller?). 63 kr för 18 min. Är dock rädd för att bränna mig, eller att det inte händer något alls
Sen är jag lite orolig för UV-strålarna. Men jag är kanske bara nojig?
Så snälla buke, hjälp mig. Berätta ALLT valmöjligheterna är ni söta. Typ vad har man på sig i ett solarium?
Alternativ 1.
Sola utomhus.
Nackdelarna är att det hänger på vädret och jag har dessutom otroligt svårt för att få färg. Antingen så händer ingenting eller så blir jag illröd.
Fördelarna är att det är gratis och jag är praktiskt taget pank
Alternativ 2.
Brun utan sol.
Nackdelarna är att resultatet kanske blir helt kaosdåligt. Jag har aldrig använt det förr och jag vill inte bli för brun, eller få fula ränder. Speciellt inte inför ett bröllop. Dessutom är mamma nojig för kemikalierna i det så hon vill inte att jag ska använda det
Sen fördelarna. Ja, jag vet ju faktiskt inte vad som är fördelarna.
Alternativ 3.
Sola solarium
Det kostar inte så mycket (eller?). 63 kr för 18 min. Är dock rädd för att bränna mig, eller att det inte händer något alls
Så snälla buke, hjälp mig. Berätta ALLT valmöjligheterna är ni söta. Typ vad har man på sig i ett solarium?