Sorbe

Trådstartare
Gunnar, har du någon statistik över de orden som används mest i sökfunktionen? Kanske några riktigt udda?

Lite roligt att veta vad folk söker! ;)

Sv: Sökord.

För att det finns folk som söker efter väldigt underliga saker. Och så som Rebeccah säger så vill jag veta vad folk söker för att läsa.

Sv: Sökord.

I kontrollpanelen till min blogg kan jag se vad folk har sökt på när de kommit till min blogg. Det är faktiskt ganska kul ibland. Mitt i alla söktermer involverande djursex, sexbloggar och könsord finns ett och annat guldkorn. Det är väl en sådan där konstig böjelse som nördar har. ;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Samhälle Hur är det att bo i Sundsvall? Jag har börjat odla en mycket,mycket lös fantasi om att flytta någonstans som har riktiga vintrar och...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 121
Senast: Keb71
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift och har fastnat lite. Skriver en analys av ett tal och behöver en korrekt översättning av "the self"...
Svar
10
· Visningar
547
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 729
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30