sökfunktionen...nya saker...

S

Spangle

har märkt att det nu finns en "kod" man måste skriva in för att söka (skriva av bokstäver/siffror).

sen verkar man kunna söka snabbare nu, man slipper vänta i 60 sekunder eller va d var innan, det är bra!!

MEN! det verkar inte som man kan söka i en tråd längre. söker man på nåt så får man en träfflista med trådar, men sen funkar d inte att söka i tråden efter det man va ute efter... jobbigt när d är en lång tråd.

går det att fixa kanske? så man fortfarande kan söka inne i tråden?:)

Sv: sökfunktionen...nya saker...

Det fick inte jag fram, provade att söka nu. Provade även igen, och då fick jag upp att jag måste vänta 60 sekunder till nästa sökning...

hmmm... men oj kan d va för att jag inte var inloggad förut när jag sökte? för nu testade jag och sökte och då blev det inte så som jag skrev..

Det kanske kan ha med saken att göra. Förut gick det inte att söka alls om man inte var inloggad, har inte försökt nu dock.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 261
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 032
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 163
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar