Söker syskon mm

Elanor

Trådstartare
Jag köpte nyligen ett breedingstock sto och skulle vilja kolla lite på hennes stam, hur hennes far såg ut osv. gärna hitta syskon. Hon är registrerad i amerikanska paint häst förbundet men jag kan inte hitta någon info. Någon som vet en sida?

Hon är e. JJ Barred King
u. Liza MBL
ue. FIftys King Cutter

:bump:

Sv: Söker syskon mm

Såg precis en gammal tråd där de pratade lite om JJ Barred King där någon hävdade att han inte är en godkänd hingst, är det så? :confused:

Alla hingstar som är registrerade i APHA är godkända för avel i APHA så godkänd är han. han har inte gjort bruksprov i Sverige men det är inte nödvändigt.
Har väldigt många avkommor så syskon lär inte vara svårt att hitta. En av dom är avelshingsten JJ Bar King.

Hade en paintkorsning tidigare efter JJ Bared King, en trevlig individ. Han finns nu nere i skåne. Jag kan skicka ett par bilder till dig nån dag. Sitter på jobbet nu så jag har inga bilder i jobbdatorn.:)

Min kompis har en 2 års BS efter JJ Barred King .. en jätte trevlig dam, men med egen vilja.. det är troligen från mamma :smirk:
Här som föl:love: :love:
full

här endnu et sto.. och med samme MF som den ovan: Refund
Hollywood Toffy
tuffyrightnet.jpg

Där är denne hingst i DK efter JJ Barred King
Jackimo
jackimo01a.jpg

Liknande trådar

Islandshäst hej hej.. en vän till mig har nyss fått hem ett sto e. almur fra laekjamoti och vi är lite nyfikna på honom.. hittar ingen info (och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 529
Senast: deer
·
Western Eller hur ska jag uttrycka mig... Jag är själv ryttare sedan mååånga år men nu har min pappa köpt sin första häst. Och det är ett paint...
Svar
11
· Visningar
1 384
Senast: anniequarters
·
Avel Hoppas någon orkar/har lust att hjälpa mej! Satt och lurade runt och kollade lite på allbreedpedigree - parallelt med att jag kikade...
Svar
5
· Visningar
2 091
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.