Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som trodde du skulle starta ett band när jag såg rubriken...Hon är från Australien, och hon hade en värdshit typ-ish runt slutet av 80-talet - början av 90-talet som jag trooor var ledmotiv till någon film. Nej det är inte Kylie eller Sia jag söker. Hon har en stor röst. Hjälp!
Vi gör't! Ställer du upp?Jag som trodde du skulle starta ett band när jag såg rubriken...
Olivia Newton-John (Xanadu)? Inte stor röst i och för sig.
Vid sidan av Olivia ovan är det bara Natalie Imbruglia och Tina Arena som jag kommer på...
Som sagts tidigare, borde kunna vara denna:
https://play.spotify.com/track/6UtaEaksfiBZX2R1TbXlJ2
Hon är från Irland, tror jag.Maria McKee? Verkar inte vara från Australien dock .
Maria McKee? Verkar inte vara från Australien dock .
Ey, hon var ju amerikanska. I Lone Justice. Och nu kommer jag att ligga sömnlös över vilken irländsk sångerska och band jag förväxlade henne medJAAAA! TACK!
Och jag vet inte varför jag kopplade ner henne till australien? My bad! Inte konstigt att jag inte hittade henne, jag har lusläst varenda singelsläpp från australien sedan 40-talet typ....
Nu kan jag få lite sinnesro! Jag har funderat och googlat i veckor till jag kom på att jag kan fråga här.
Ey, hon var ju amerikanska. I Lone Justice. Och nu kommer jag att ligga sömnlös över vilken irländsk sångerska och band jag förväxlade henne med
Vilken var filmlåten?
Borde varit Show Me Heaven från Days of Thunder.Ey, hon var ju amerikanska. I Lone Justice. Och nu kommer jag att ligga sömnlös över vilken irländsk sångerska och band jag förväxlade henne med
Vilken var filmlåten?
De som gjorde megahiten "Zombies"? Jag har för mig att de var från Irland men hon hade en spanskklingande namn. Dolores?Ey, hon var ju amerikanska. I Lone Justice. Och nu kommer jag att ligga sömnlös över vilken irländsk sångerska och band jag förväxlade henne med
?
Känner inte igen det.De som gjorde megahiten "Zombies"? Jag har för mig att de var från Irland men hon hade en spanskklingande namn. Dolores?
CranberriesDe som gjorde megahiten "Zombies"? Jag har för mig att de var från Irland men hon hade en spanskklingande namn. Dolores?