Söker någon som syr träns/syr i läder!

Totola

Trådstartare
Jag vill göra ett speciellt pannband och ev. en nosgrimma eller ett helt träns beroende på pris, har en exakt bild i huvudet på hur det ska se ut och allt :) Nu skulle jag vilja ha tips på någon duktig som kan sy det åt mej! Priset har inte såå stor betydelse, är det dyrt kan jag nöja mej med pannbandet, men personen fråga måste vara duktig eftersom det är ganska svårtillverkat..

Ni får gärna PM:a mej om ni inte vill göra smygreklam!

Sv: Söker någon som syr träns/syr i läder!

Tack för tipset, men jag tror inte det finns någon häromkring som jag litar på tillräckligt mycket för att sy ett träns :p

Kolla med Tärnsjö då, då lär det bli som du vill ha det och i riktigt fint kvalitétsläder dessutom! Pröva att gå in på typ www.tornsjo.se eller .com eller liknande.. har för mig att de har egen hemsida..

Hade du varit i Stockholm så skulle jag kunnat sy åt dej :angel:

Jag ska till Stockholm på Lördag :) Fast det kanske är lite kort varsel.?

Det finns en tjej i närke såom pysslar med detta..
Gå på Google och sök på Los Arabian´s så hittar du sandra!

Synd att jag inte längre har tillgång till de verktyg o.s.v. som behövs, annars hade jag kunnat göra det ;)
Det är jätteroligt att hålla på med och inte så svårt heller (om man inte ska göra hela sadlar då), och himla kul att ha personliga saker som bara finns i ett enda exemplar!

Liknande trådar

Hästmänniskan En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Fast om hästägaren söker efter medryttare så... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 599
Senast: Mumfie
·
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Equilina
·
Utrustning Letar efter ett nytt träns till min grabb, och börjar bli lite frustrerad. Det som följde med honom är ett gammalt körträns, av helt... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 557
Senast: Sanibel
·
Utrustning Ni som syr i läder, kan ni hjälpa mig med lite frågor? :) Jag vill försöka mig på att sy några pannband i läder, men vet inte riktigt...
Svar
6
· Visningar
7 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka