Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

Peak

Trådstartare
Google vill inte samarbeta med mig, troligtvis pga att jag är kass. ;)
Någon som har länken till den roliga, nervösa pappan som inte kan kontrollera sin kropp vid sidan av banan när barnet tävlar?
:D

Sv: Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

Gå in på hoppsan, in på TV och skrolla ner till VM i engagerad ryttarförälder :)

Sv: Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

kapar tråden för jag efterlyser också ett youtubeklipp.

det är en häst som rids på volt i ett ridhus och blir så förskräckt över en bom som ligger på volten så den hoppskenar över och ryttaren hamnar i väggen.. tror jag. är lite oense med en vän om just slutet. den var rätt populär för några år sen. hoppas någon minns den.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 103
Kropp & Själ Efter lång tid har jag insett att jag måste och vill ha hjälp med min "matproblematik". Några trådar har på Buke har verkligen fått mig...
2
Svar
28
· Visningar
2 478
Kropp & Själ Nu behöver jag Dr. Bukes hjälp, jag tror jag har lyckats göra någon form av kraschlandning. Denna vecka har jag varit förkyld och...
Svar
19
· Visningar
1 899
Senast: Petruska
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 997
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30