Söker en film

Mirre

Trådstartare
Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter gömd för att ge en signal till någon annan man, genom att sätta händerna på kinderna och se ut ungefär som😱. Den som ska se signalen missar den så han får göra om den, vilket gör att han klappar sig på kinderna flera gånger. Jag är inte säker på att det är en komedi men jag vet att vi skrattade som dårar åt den scenen och det har blivit ett stående skämt sedan dess. Men vad är det för film?
Det är en amerikansk film, otecknad.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 797
Senast: Imna
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 894
Senast: Rosett
·
Övr. Hund OK, på lite allmän begäran är här en tråd där vi kan dela och diskutera filmer som visar/påstår sig visa specifika betydelsefulla...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 198
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar