söka stamtavla

K

knastha_ez

nån bra sida där man kan söka upp islandshästars stam osv? tacksam för hjälp

Icelandic-Horses
Hestur

Man måste registrera sig, men annars är det lätt! :)
Om du vill ha hjälp så kan du PM:a hästens namn och närmaste släktingar så kan jag kolla åt dig! :idea:

Sv: söka stamtavla

Finns en sida där man kan söka efter nästan alla raser. Den är inte komplett, men man kan hitta många islänningar. Sök på hästens namn eller stam till vänster i menyn. Enda nackdelen är att sidan är finsk o klickar man på svenska flaggan ändras bara en del av texten.

http://www.sukuposti.fi/

Sv: Re: söka stamtavla

Dolores_88 skrev:
Icelandic-Horses
Hestur

Man måste registrera sig, men annars är det lätt! :)
Om du vill ha hjälp så kan du PM:a hästens namn och närmaste släktingar så kan jag kolla åt dig! :idea:

Alltså jag har sökt och sökt efter släktingar till min isis men har inte hittat nånting! :cry:
iof är jag inte så teknisk, men:;)

skulle va såå himla skojj o hitta något om nån släkting!:banana:

Sv: Re: söka stamtavla

Vilket menas att jag har skickat ett PM (privatmeddelande)! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 990
Senast: warg
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Freazer
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 685
Senast: co-SMAD4
·
Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 831
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar