Söka på quarter?

Seabaz

Trådstartare
Finns det någonstans man kan söka på quarterhästar och deras stamtavlor? Jag har googlat och letat men inte hittat....

Sv: Söka på quarter?

jag vet en del av hästens namn, vem den är tränad hos och förnamnet på ägaren :angel:

både allbreedpedigree och maple-web är beroende av att den som lägger in hästen gör rätt. Har sett flera hästar där stamtavlan varit fel. Vill du vara helt säker på att få rätt, så är det AQHAs sida som gäller. Som medlem kan du söka stamtavlor för en viss summa varje månad. Känner du en quarter-ägare kan du använda/låna dennes konto. Det går lätt att ladda kontot med fler dollar, så att man kan söka på flera hästar, eller få andra rapporter, som tävlingsmeriter etc.

Du kan ange del av hästnmanet, och får då förslag på alla hästar som börjar med det. Men det blir svårt att söka utan hela namnet...

Okej tack för svaren!

Någon som har ett AQHA konto jag kan få låna?
Eller om någon kan logga in på sitt och söka stamtavlan åt mig..

Nu har jag hästens fulla namn!

Liknande trådar

Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 832
Senast: Lenita
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Hemmet Söker en ram som är minst 51x51 cm men det är okej med några centimeter till. Har hittat 50x50 men det är för litet för det som jag vill...
Svar
9
· Visningar
305
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 995
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar