Söka försvunnen katt med hjälp av hund?

Kan man på något vis använda hund i sökning av försvunnen katt? ID-hund har vi testat, men mer?
ID-hund är ju den som har rätt träning för ändamålet. Tror inte en annan hund har några knep extra i rockärmen sas. Tyvärr.

Är katten hundvan? Annars kanske vanliga hundar gör mer skada än nytta.

Lycka till.

Det enda ska väl i så fall vara om katten har en nära hundkompis. Men är inte katten hundvan så kan den säkert hålla sig undan för ID-hunden som därför misslyckas.

ID-hund är ju den som har rätt träning för ändamålet. Tror inte en annan hund har några knep extra i rockärmen sas. Tyvärr.

Är katten hundvan? Annars kanske vanliga hundar gör mer skada än nytta.

Lycka till.

Inte hundvan. Hellre att hunden jagar iväg henne så vi ser att hon lever än att som nu inte veta nått.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
358
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
695
Senast: MML
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 685
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar