V
vovicockokanon
jag har aldrig haft med det o göra men inser nu att jag måste ha rent protein till min foderstat då jag inte får den bra till hästen annars. finns det risk för kolik om man ger soja? hästen i fråga är liiite känslig, har haft rediga kolikanfall tidigare och legat inne på djursjukhus. (detta var dock ett tag sedan och det var under 'nedvarvning' från travet. hade ofta ont i magen på den tiden)
var på granngården idag o frågade lite men blev inte så mycket klokare. fick förslag på att komma en annan dag o räkna på foderstat. (jag svarade att det är redan gjort och jag behöver protein!) *suck*
jag vill ha upp hullet på hästen, han är tunn nu och jag ska sätta igång honom oxå...(proteinvärdet i höt är botten)
hmmm...
är jag orolig i onödan eller!?
var på granngården idag o frågade lite men blev inte så mycket klokare. fick förslag på att komma en annan dag o räkna på foderstat. (jag svarade att det är redan gjort och jag behöver protein!) *suck*
jag vill ha upp hullet på hästen, han är tunn nu och jag ska sätta igång honom oxå...(proteinvärdet i höt är botten)
hmmm...
är jag orolig i onödan eller!?