Sv: Soffor

Jag har en sån här...

IMG_6437.jpg

Men jag har inte en aning vad den heter eftersom den inköptes av päronen -67 när jag endast var ett år gammal....
Den har ett överdrag som synes, under är den tråkbrun och har ett riktigt stickigt 60-tals tyg... :angel:

Men jag :love: den där gamla soffan... :D

pojkvännen har en kramfors. Han har haft en knappt ett år och den är duktigt nedsutten. Jag får numera ont i ryggen om jag sitter i den själv. Dock syns det inte att den är nedsutten.

Jag har två st Monza 3-sits soffor från Mio i beige. Har haft dem i drygt två år nu och är verkligen jättenöjd.

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar