Södertälje Syd.

Viva

Trådstartare
Greppar halmstrån men om någon bor i närheten eller känner någon som bor i närheten som skulle kunna hålla utskick efter en grå resväska. Om den och innehåll dumpas någonstans efteråt. Den stals från tåget mot Stocholm. Personen gick av i Södertälje.

Greppar halmstrån men om någon bor i närheten eller känner någon som bor i närheten som skulle kunna hålla utskick efter en grå resväska. Om den och innehåll dumpas någonstans efteråt. Den stals från tåget mot Stocholm. Personen gick av i Södertälje.

Kan tyvärr inte hjälpa dig, men vad tråkigt! :( Hoppas att den kommer tillrätta! Är det ngt annat vi kan hjälpa dig med? Är du här i sthlm på besök och behöver ngt som du blivit av med?

Kan tyvärr inte hjälpa dig, men vad tråkigt! :( Hoppas att den kommer tillrätta! Är det ngt annat vi kan hjälpa dig med? Är du här i sthlm på besök och behöver ngt som du blivit av med?
Tack, så gulligt. Jag skulle vidare annars hade jag åkt ner till Södertälje och letat själv. Har skaffat de nödvändiga, var ju mediciner till både mig och djuren. Alla kläder. Och försäkringen täcker inget.

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
606
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 591
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar