Snyggt växthus att ha inne

Miran

Trådstartare
Letar present och kom på att ett SNYGGT växthus att ha i fönstret med små plantor som jag drivit upp själv, kanske vore trevligt. Det gäller bara att hitta ett någonstans. Någon som har något tips?
Inget plastigt, utan det måste vara lite lyxig känsla.
Dock ingen liten glaskupa a la Designtorget ... :)

Har inget Plantagen här, men jag kanske hinner slinka in någonstans innan födelsedagen. Tack.

ICA
7333104071533_1_67675.jpg

Jag har ett sånt här. Har för mig att det är från plantagen. Lite stort att ha i fönstret kanske men det får plats på en mindre bänk eller byrå.

Bifogade filer

• IMG_9072.webp
    IMG_9072.webp
    185,1 KB · Visningar: 38

Liknande trådar

Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 286
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Då jag vet att det finns flera trädgårdsintresserade här på Buke, tänkte jag att ni kanske har några tips på hur man räddar Kråkslottets...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 415
Senast: Hyacinth
·
Trädgård & Växter Detta kanske blir årets dummaste fråga -- men det tvivlar jag dock på eftersom året precis börjat. ;) Jag fick upp ögonen för växter och...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Peak
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka