snyggt jobbat björkis!!

toughcookie

Trådstartare
Supergrattis!!! :bump: :bump:Såg inte kvalet live men uppenbarligen måste han ju ha gått bra!
ska kolla repriserna på fikarasten.

Tackar tackar, jodå det gick bra, men jag hade ett helvete med honom i ledvolten, han uppförde sig som ett jävla svin rent ut sagt!!! :mad:
Trampade ned min medhjälpare på marken och klev på hennes knä så byxan gick sönder, inget roligt alls. Men nästa gång vet jag, och då blir det andra bullar, kedja i munnen ska nog lugna ner denna herre, :angel:.
Men jag är nöjd med hans tid eftersom han haft himla tufft att springa 1000 m, han gillar inte det höga tempot men vi har tränat intensivt och det har lönat sig.
Tyvärr hade vi en väldigt bråkig häst bredvid oss i stallet, den sparkade och höll på konstant hela dagen och det var ett irriterande moment för Nogaar men det gick ju bra ändå. Nu ska jag sova och ta igen mig, kom nyss hem från Sthlm. Hörs senare, kramar :love:

Fuxen med vita tecken är min lilla bråkstake, skimmeln tillhör Frida och skall starta nu den 6 Juni på Strömsholm. Jag håller tummarna för dig Frida, jag vet att du är inne här och tittar emellanåt.
Manzinni uppförde sig mkt bättre den här gången i ledvolten, sist trodde han att det var damer han skulle visa upp sig för :o, men igår visste han bättre :D
Grattis Frida!

:o åhh vad generad jag blir! Jodå, han är fin "Nogge", lite mer massa skulle inte skada men han är bara 3 år och jag vill inte pusha för hårt fram, tack ska du ha, jag blir jätteglad när jag läste ditt inlägg! :love:

Jätte grattis, du ser, jag fick rätt. :eek: Var ganska övertygad på att det skulle gå bra, men man vet ju aldrig. Men grattis igen.

GRATTIS till kvalet!!! :bump: :banana:

Höll tummarna som jag lovade, men hann tyvärr inte åka för att titta, men lovar att göra det i hans nästa start här uppe! Ska bli kul o se honom! :)

Nu ska jag följa Nogaar genom hans fortsatta karriär!! :D
Lycka till !!!

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 939
Senast: fixi
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
12
· Visningar
939
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 482
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar