Snyggaste smartklockan?

Jo, det gÄr, men jag hade velat ha "riktiga" visare ocksÄ, dÄ ser man vad klockan Àr utan att vÀcka skÀrmen och den ser Ànnu mer ut som en "vanlig" klocka. :)
Har inte Garmin nÄn "always on display" funktion?
Det har min Samsung sÄ den slocknar inte helt (om jag inte stÀnger av funktionen) men blir mer upplyst nÀr jag tar upp armen för att kolla tiden.

Har inte Garmin nÄn "always on display" funktion?
Det har min Samsung sÄ den slocknar inte helt (om jag inte stÀnger av funktionen) men blir mer upplyst nÀr jag tar upp armen för att kolla tiden.
Jag fÄr kolla det! Men misstÀnker att batteritiden kommer pÄverkas en del?

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Jag har funderat lite pÄ det hÀr med att tappa intresse för nÄgot, vad Àr det egentligen som hÀnder i kropp och sjÀl nÀr ett intresse...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: cassiopeja
·
Kropp & SjÀl Funderar pÄ att köpa ett par sÄnna, men det Àr en helt ny marknad för mig. Jag hatar handskar och vantar, tycker de Àr obekvÀma och...
Svar
8
· Visningar
245
Senast: Unafraid
·
Kropp & SjÀl Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre sÄ lÀnge jag kan minnas. Det Àr nÄgot jag Àr van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 967
Senast: warg
·
Fritid Jag Ă€r egentligen en lantis. Gillar inte stĂ€der, har historiskt sett varit rĂ€tt ”kulturellt ointresserad” och kĂ€nner mig jĂ€ttebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
746
Senast: Kirre
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar