Aha dÄ missförstod jagNej precis, riktiga analoga, inte digitala
(Man kan stĂ€lla in om mn sk behöva vĂ€cka skĂ€rmen eller inte för att se, mina digitala âanalogaâ visare syns hela tiden)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha dÄ missförstod jagNej precis, riktiga analoga, inte digitala
Har inte Garmin nÄn "always on display" funktion?Jo, det gÄr, men jag hade velat ha "riktiga" visare ocksÄ, dÄ ser man vad klockan Àr utan att vÀcka skÀrmen och den ser Ànnu mer ut som en "vanlig" klocka.
Jag fÄr kolla det! Men misstÀnker att batteritiden kommer pÄverkas en del?Har inte Garmin nÄn "always on display" funktion?
Det har min Samsung sÄ den slocknar inte helt (om jag inte stÀnger av funktionen) men blir mer upplyst nÀr jag tar upp armen för att kolla tiden.
Den gÄr ner i ett slags vilolÀge dÀr skÀrmen fortfarande syns men inte lyser lika starkt. Jag har inte testat utan det lÀget men har inga problem med batteritiden.Jag fÄr kolla det! Men misstÀnker att batteritiden kommer pÄverkas en del?
Jo, samma med garminHar inte Garmin nÄn "always on display" funktion?
Det har min Samsung sÄ den slocknar inte helt (om jag inte stÀnger av funktionen) men blir mer upplyst nÀr jag tar upp armen för att kolla tiden.