Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det finns massor av olika urtavlor att välja på och så går alla att ändra färg på. Jag har rosa bakgrund.Vilken snygg! Går det att ha en annan färg än svart på urtavlan?
Den eller en ny Garmin har nog hamnat högst upp på listanJa det finns massor av olika urtavlor att välja på och så går alla att ändra färg på. Jag har rosa bakgrund.
Läsa SMS och liknande går, man kan svara på telefonsamtal, men jag är inte säker på hur det faktiskt funkar.Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
Jag har iphone. Kan läsa sms (och alla andra notiser) och svara på samtal, men inte skicka sms eller ringa.Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
Jag har en Polar Vantage M2 och på den får man alla notiser från telefonen inkl sms och man kan starta, lägga på och avböja samtal (men inte prata i den). Jag tror man kan det på i princip alla smartklockor.Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
Jag har en Garmin Fenix 6 och man kan läsa sms, svara eller neka samtal. Sen finns det ”falldetektering” som gör att din ICE kontakt får ett meddelande om din position om det händer något.Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
Visa bifogad fil 124951
Det blev en Garmin venu 2S. Man kan designa sin egen utmrtavka, så jag valde den här som min första. Jag hade velat ha analoga visare också, men det går inte att få allt.
Den har gps, men vet inte om du behöver köpa LTE då som har egen uppkoppling kanske? Jag har klockan samt telefonen med mig ut när jag springer, men det är ju i klockan jag startar träningspass osv.Jag har en äldre Garmin forerunner idag, jag gillar typ mina funktioner men kanske inte att den ser så sportig ut. Vill att den ska se mer ut som en vanlig klocka. Men vill också ha det här med gps så den ritar karta åt mig när jag sprungit osv. Är i princip bara löpning, sömn, stegräknare jag har den till förutom som vanlig klocka.
Nån som vet om google klockan har gps?
Snygg! Men kan du inte byta design på visarna? Det går på min garmin och det är en lite billigare variantVisa bifogad fil 124951
Det blev en Garmin venu 2S. Man kan designa sin egen utmrtavka, så jag valde den här som min första. Jag hade velat ha analoga visare också, men det går inte att få allt.
Jo, det går, men jag hade velat ha "riktiga" visare också, då ser man vad klockan är utan att väcka skärmen och den ser ännu mer ut som en "vanlig" klocka.Snygg! Men kan du inte byta design på visarna? Det går på min garmin och det är en lite billigare variant
Ja det var det jag menade. Jag har ”riktiga” visare på minJo, det går, men jag hade velat ha "riktiga" visare också, då ser man vad klockan är utan att väcka skärmen och den ser ännu mer ut som en "vanlig" klocka.
Aha! Den modellen jag har köpt har det tyvärr inte. Min förra Garmin hade visare, vilket jag verkligen uppskattade.Ja det var det jag menade. Jag har ”riktiga” visare på min
Är du säker? Googlar man på din klocka ser man flera bilder med visareAha! Den modellen jag har köpt har det tyvärr inte. Min förra Garmin hade visare, vilket jag verkligen uppskattade.
Nej precis, riktiga analoga, inte digitalaÄr du säker? Googlar man på din klocka ser man flera bilder med visare
Edit. Eller menar du riktiga analoga visare? Inte digitala som ser ut som riktiga?