Snyggaste personen i världen?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Fia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 171
  • Visningar Visningar 40 631

Fia

Trådstartare
Har en diskussion om vem som är världens snyggaste människa med min kompis och blev lite nyfiken på vad ni tycker här. Så in med era godbitar :d Både kvinnliga och manliga är välkomna!

Sv: Snyggaste personen i världen?

Jag tycker ju Megan Fox i Transformers kandiderar till snyggaste kvinnan.

Män vet jag inte.... :p

Adam Levine... Eller som jag väljer att kalla honom: Adam LeFine.

adam-levine-3.jpg

Jag vet att det stod person i bestämd singular, men mina hormoner ba' "eh, nä". Så de snyggaste och tillika sexigaste männen eftersom det ena per automatik innebär det andra i mina ögon:

1043909_554971144544140_1741935304_n.jpg

Stuart-Townsend.jpg

armitage.jpg

Jag om jag någon gång träffar någon av ovanstående:
29pu51u.gif

Och snyggaste på den kvinnliga sidan (som jag dock inte vill ligga med pga. hetero):

megan+fox+hairstyles-beautifulhairstyles-info.blogspot.com-megan_fox_mtv_21.jpg

43f4c68e6d5706140da898112a07718b.jpg

(Skulle även vilja säga Tuva Novotny för 6-7 år sedan, men det finns tydligen bara grå och tråkiga bilder på henne)

Den var inte ful du :d

Neeeeej, han är så löjligt jäkla snygg! Rysk/grekisk professionell dansare, skulle han känna för att flytta till Sverige nu när det är kris i Grekland så får han gärna sova hos mig tills vidare. :angel:

69259_514178118623443_1457925630_n.jpg

522923_349642248410365_166119992_n.jpg

Hehe, satt och tittade på Batman igår. Konstaterade att jag var lite kär i Bales överkropp :D Sucker för vältränade armar och bröst :D

Men eller huur, oh... det är inte lite pirr i puffen över hans överkropp! :D i alla fall i Batman Begins. :love:

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
421
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 316
Senast: Enya
·
Kropp & Själ De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 591
Senast: Snowball
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
500
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31