Snygga tvättkorgar

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 12 109
@hoppsann - Det finns en symbol för "ej sköljmedel", den ser ut såhär:
ejskolj_12.png
Tack så jättemycket! Har aldrig sett förut.
Finns inte i stretchkläderna jag kollade lite snabbt.
Och nu får jag göra om mina tvättrådstavlor som jag gjorde till hela släkten förra året. :cautious:

Som tvättkorgslösning har vi IKEA trofastbackar som vi ställt in i ett skåp/en garderob, och så har jag märkt upp varje korg med 40°och 60° (vita backar för vit tvätt och mörka backar för kulörtvätt). Jag tycker det är praktiskt, för med den tvättmaskin vi har så är en back = en tvätt, så är en back full är det bara att kasta in den i maskinen.
Typ sånhär inne i en garderob så man kan stänga om den:
trofast-storage-combination-with-boxes-white__0531724_PE647529_S4.jpg

@hoppsann - Det finns en symbol för "ej sköljmedel", den ser ut såhär:
ejskolj_12.png
Jag tror de där backarna var de vi var och kollade på. Från barnavdelningen va? Men jag tyckte de såg så himla små ut så jag gav upp den tanken..hur många kg är din maskin för?

Det beror lite på var man bor också. Hur hårt vatten man har och så. Vi måste använda sköljmedel just pga vattnet.
Det är väl en smak-/vanesak i så fall. Jag bodde mina första 25 år i livet i kommuner med riktigt hårt vatten och använde inte sköljmedel då heller. Jag har gått på tv-reklamen och testat sköljmedel då och då men inte sett poängen med det.

Det är väl en smak-/vanesak i så fall. Jag bodde mina första 25 år i livet i kommuner med riktigt hårt vatten och använde inte sköljmedel då heller. Jag har gått på tv-reklamen och testat sköljmedel då och då men inte sett poängen med det.
Säkerligen men personligen är jag inte helt förtjust i kläder som frasar när jag rör mig. Får ont i huden om de inte är mjuka.

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
421
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
996
Senast: Kirre
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
880
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka