Snygga tröjor...

S

Solafekub

Ramlade över dom här westerntröjorna, och jag tyckte att dom var jättesnygga!

Tröjor!

Ingen som vet om dom finns i Sverige? Jag fick ett otroligt ha-begär när jag såg dom! :D

Sv: Snygga tröjor...

Går de inte att köpa över internet da? Själv fastnade jag på slinky/väst-sidorna, är ju på jakt efter inspiration till min nya väst =).

Sv: Snygga tröjor...

Jo, kanske att det går att beställa över nätet, men det hade varit mera praktiskt om man hade fått kunna klämma på dom i verkligheten, och kolla storlekar och sånt... Borde inte vara några större problem för någon svensk westernshop att importera några såna tröjor tycker jag! :angel:

Men men, blir jag tillräckligt sugen så kanske jag tar och beställer över nätet i alla fall! :D

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 857
Senast: Sel
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 599
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 757
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar