snygga skydd med fårskinn????

Baddy96

Trådstartare
Är det nån som kan tipsa mig om rikigt snygga senskydd med fårskinnsfoder???:) De ska vara svarta och helst vara i läder med silverfärgade spännen....så lägg upp bilder på snygga skydd:)!

Sv: snygga skydd med fårskinn????

Tja... Eskadron har ju. Veredus också :)

Senast ändrad av en moderator:

Jag har ett par supersnygga senskydd i läder från AH, tror att Hansbo säljer dessa numera, men köpte mina från Ingdams. Kostade en del och kan inte påstå att jag använt dem särskilt mycket, känns lite klumpiga för hästen att hoppa med, men fina är dom. Tre remmar med resår och mässingspännen och jättestort fårskinnludd;)

Måste det vara med fastsytt fårskinn? Kan du inte köpa ett par snygga utan och ha ilägg istället. På det viset kan du även tvätta fårskinnet separat :idea:

Kan hålla med om att Equipe skydden är suveräna. Jätte bra kvalitet dessutom!

Jag har ett par BR, men med löstagbara skinn (fästs med kardborre) Riktigt snygga, och riktigt bra kvalite. MEN. De har mässingspännen tyvärr..
Om det inte är superviktigt så kan jag verkligen rekomendera dem, de är inte så hutlöst dyra heller.

Jag har ett par Veredus Grand prix. Men de ligger mest, konstig passform och trycker på benen på min häst. och då är det ändå rätt storlek.

Tycker du?! MIna är super bra, verkligen jätte bra passform och skyddar pefrekt. Men det beror säkert på hur benet ser ut! Tycker att de är stora storlekarna, vilket är bra för mig :D

Jag tycker de är mupp :p
Har samma strl som på Pro-light, skillnaden är att pro-light sitter perfekt.

Det var ju lite konstigt kan jag hålla med dig om!

Eskadrons skydd är absolut snyggast, tycker jag. :)

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 577
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Unafraid
·
Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka