Snygga sadlar!

Sv: Snygga sadlar!

Här är en sadel jag grämer mig över att jag inte köpte...:mad:
Tyckert den är skit fin!!!!!:love:
annassadel.jpg

*kl*

Nu är jag inte så inne på märken och utseénde på sadlar men jag ska säga att jag tycker om Dakotas sadlar.
Tycker de är snygga och bekväma..har en Dakota showsadel i stallet och den är läcker.

...glömde att det är ju en showsadel så den ska ju inte "wear:as och tear:as" men för såna fattiglappar som jag som inte har råd med både en show- och en brukssadel, blir det en omöjlighet att köpa en sån fin o lyckas hålla den så fin o fräsh :D

:d Det finns mycket snyggt.. hmmm är ju i sadelköpartagen så man tittar på en hel del fint.. :p Men snart är det den som kommer i en slät sadel i en pleasureklass som dommarn märker mest.. hehe :p Men understicker inte med att jag är för bling bling.. hehe.. :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
1 979
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 584
Senast: videnlis
·
T
Utrustning Är då på jakt efter en sadel till mitt nordis sto, MEN ja vet inte va för sadlar hon kan ha, nu undrar jag va ni har för sadlar till era...
Svar
4
· Visningar
1 517
Senast: t-oka
·
Western Vem sitter på bukes snyggaste westernhäst?;) lägg upp bilder på din/dina hästar.. Hagbilder eller uppsuttet, så får vi köra nån slags...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
46 338
Senast: urkella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar