Snygga mammakläder i Göteborg

P

Piffelina

Jag håller på att bli galen !!!

Är det någon som har hittat några snygga mammakläder i Göteborg? Jag är ute efter att par vanliga svarta enkla byxor. Som dessutom ska sitta snyggt och inte plufsigt. Jag vill inte klä mig illa för att jag är gravid.
Jag har kollat i alla de vanliga affärerna, alltså de kedjorna som finns. Men inget snyggt alls. Jag har hittat flera på nätet, men det är svårt med storlekarna.

Snälla, någon som kan tipsa mig??

Sv: Snygga mammakläder i Göteborg

På Linnégatan finns en affär, heter Mor och Jag (Moj), där det finns snygga mammakläder.

Det ska även finnas en på Götabergsgatan, men där har jag inte varit. Testa och sök på nätet efter affärer i Gbg.

Lycka till!

Liknande trådar

Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 250
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 003
Senast: HeddaVovven
·
Gravid - 1år Får man vara tjock och gravid samtidigt? Alltså för klädföretagen? Finns det pluzsize mammakläder? Är lång, tjock och gravid! Överdelen...
Svar
17
· Visningar
1 477
Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 574
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar