Snygga Läderridsövlar?!

IterBis

Trådstartare
Är ute efter ett par snygga läderridstövlar, men det finns ju så mycket att välja på. Jag behöver lite tips, dem ska inte kosta för mycket, dvs. helst inte över 3000 :- Så nu vill jag se bilder på era läderridstövlar (hoppinriktade), skriv även gärna märke, pris och inköpställe. :)

Senast ändrad:
Sv: Snygga Läderridsövlar?!

GlenGordon (Equalityline) har ett par för 2935. Fabbri heter modellen.
35157102.jpg

jag har ett par Roberto Porrecca, italienska, jättemjuka o sköna. kalvskinn m snörning o dragkedja.
brukar säljas på alla mässor, typ Scandinavium, Falsterbo osv. dom kostade inte mer än 2000:- när jag köpte mina för 2½ år sen o dom har hållt sig jättefina, dragkedjan är hel än!
Här ser man dom hyffsat iaf. kolla på min pixbox ... om du vill se fler bilder på stövlarna..
http://archive2.pixbox.se/arkivet/synligt_20/09780000-09789999/640x480/9788485.jpg?0

hejsan, vet du ngn stans där man kan köpa dessa stövlar?

jag är inte 100, men tror att hööks har ett par dressyrstövlar.:)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
175
Senast: attheedge
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar