Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det någon som har något tips på en förbygel (helt eller delvis resår) m martingal? Har letat, men inte hittat någon som fallit mig i smaken. Den får inte heller kosta multum.
den som börjes har som är av märket kingston är fin faktiskt! dock sitter luddet väldigt dåligt om hästen svettas mkt, men annars ska det vara ganska bra kvalité, tror den kostade 280kr eller något sådant
Den jag har nu är just en chetak. Fungerar ju som "luffsa i skogen" bygel (den är förövrigt en kopia av German lines förbygel) för det är en sliten "sak". Det jag inte gillar är att det är mässingspännen samt själva utformningen på spännena, bara en pigg.... Att det är snabbspännen är ju jättebra.
Jag har en jättebra med resår och martingal som jag köpte billigt på Stenbergs Läder i Stockholm. Det är deras egna märke, och jag har haft rika amerikaner fråga mig var jag köpte min såååå snygga förbygel. Dom skulle bara veta att den kostade en tredjedel av vad de tror den kostar!
Den såg ju faktist riktigt OK ut och det var ju ett mycket bra pris. Har den "vanliga" spännen eller likadana "tokiga" som german line har??? Vet du om resåren är blå på den svarta förbygeln också?
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Kläder & Bli fin
Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.