Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni som åker snowboard och vill lära era barn åka lift? Skidåkare tar ju sina barn mellan benen men hur gör en snowboard åkare? Låter man barnen stå med skidorna på var sin sida om brädan? Eller hur gör man?
Jag har aldrig åkt knapplift med mina barn och inte sett skidlärare göra det heller. Vi har sprungit bredvid barnliften första gångerna och sedan åkt på knappen bakom för att kunna plocka upp eventuella fallande barnHur gör ni som åker snowboard och vill lära era barn åka lift? Skidåkare tar ju sina barn mellan benen men hur gör en snowboard åkare? Låter man barnen stå med skidorna på var sin sida om brädan? Eller hur gör man?
Det beror väl lite på ålder på barnet tänker jag. Vi haf precis varit och åkt skidor med vår tvååring (eller ja mer stå på skidor i hans fall ) och finns inte en chans att han skulle kunna stå i knappliften själv. Brukar gå bättre när de blir iaf lite äldre.Jag har aldrig åkt knapplift med mina barn och inte sett skidlärare göra det heller. Vi har sprungit bredvid barnliften första gångerna och sedan åkt på knappen bakom för att kunna plocka upp eventuella fallande barn
Har aldrig försökt åka knapplift med barn. Det brukar stå en liftvakt som hakar på barnet så åker man efter och hoppar av när barnet drösar av.Hur gör ni som åker snowboard och vill lära era barn åka lift? Skidåkare tar ju sina barn mellan benen men hur gör en snowboard åkare? Låter man barnen stå med skidorna på var sin sida om brädan? Eller hur gör man?
Det beror väl lite på ålder på barnet tänker jag. Vi haf precis varit och åkt skidor med vår tvååring (eller ja mer stå på skidor i hans fall ) och finns inte en chans att han skulle kunna stå i knappliften själv. Brukar gå bättre när de blir iaf lite äldre.