D

dezzi

Någon som vet om det är tillåtet är tävla i snösulor? Tror det beror på underlaget. Men det är ju snöfritt på vägar ocn vi har fortfarande mycke snö i skogen.

Sv: Snösulor

I norra västmanland.
Och det är ett par dm kvar på vissa ställen i skogen...*suck*

Varför skulle det inte vara tillåtet med sulor?

(här har vi metern med snö på vissa ställen, min ridväg i skogen är fortf fööör igensnöad :( )

Ja varför inte. Jag fick för mej att jag läst det någonstans att man bara fick tävla med snösulor när det var snö. Har ringt och kollat upp det nu och dom hade bestämt att det skulle vara tillåtet på den här tävlingen.

Har för mig att man ska få ha det bara man säger till domarna innan tävlingen börjar, eller nåt sånt..är inte säker. Men tur att det ordnade sig för sig ändå då :)

Liknande trådar

Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
2 468
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka