"Snöstyltor"

Sv: "Snöstyltor"

Skulle tro det, ja. Men jag har inte provat nån "barfotavinter", så jag vet inte säkert. De som är mest inne på det där med att ha hästen barfota säger att det går utmärkt och att en korrekt fungerande barfotahov funkar som "sugpropp" mot halt underlag. Stämmer säkert till viss del, men är det riktigt halt blir det nog lite "Bambi på hal is" ändå...

Sv: "Snöstyltor"

min kompis har en shettis som alltid går barfota, men på vinern när det är halt ute så halkar hon.. men annars så bruakr det gå bra för henne att gå barfota..

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 106
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 750
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 591
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama