"Snöstyltor"

Sv: "Snöstyltor"

Skulle tro det, ja. Men jag har inte provat nån "barfotavinter", så jag vet inte säkert. De som är mest inne på det där med att ha hästen barfota säger att det går utmärkt och att en korrekt fungerande barfotahov funkar som "sugpropp" mot halt underlag. Stämmer säkert till viss del, men är det riktigt halt blir det nog lite "Bambi på hal is" ändå...

Sv: "Snöstyltor"

min kompis har en shettis som alltid går barfota, men på vinern när det är halt ute så halkar hon.. men annars så bruakr det gå bra för henne att gå barfota..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 539
Senast: Ceta
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 496
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar