snoppen ute

Sv: snoppen ute

Men på ridskolan hade vi en valack som gjorde så också. han stötte den mot magen när man bortsade honom där.
det är inte så att det sitter en nerv där, som gör det till en reflex?!

Fast min plutt behöver inte borstas på något särskilt ställe, bara det är en borste inblandad så räcker det för honom... :p

Han kanske tycker det är skönt att bli bortad då? så det är en reflex, för att visa att han tycker om det :rofl:
haha, nej nu lämnar jag snart den här tråden

Min hingst onanerar så ofta:o

Ibland vädrar han den "bara" så den hänger lite lojt.
Andra ggr slår han den mot magen och den växer betydligt och slutligen kommer resultatet;)

Han brukar i perioder ha väldigt klibbigt och stripigt hovskägg på frambenen av någon anledning:angel: :D

Han kan i princip göra det när som helst, i hagen, i stallet på gången, när man borstar honom och i boxen.
Utom när jag motionerar honom.

Annars hade de väl kunnat hoppa på vem som helst när de var sugna :angel:

haha du. :D Vet inte om jag får skriva ut namnet helt, men krypterar det lite då:p D**co H**tak har iaf hoppat på en soptunna när han leddes förbi...:o vårtider vettu. Stackars tjejen skulle försöka få bort honom därifrån, men han var redan "igång"...:rofl:

Har läst att inga djur utom männsikor och apor har sex för att det är skönt och få njutning. Djur har det för att de måste fortplanta sig, och det är bara en instinkt, inget de tänker. Annars hade de väl kunnat hoppa på vem som helst när de var sugna :angel:

Nyss var det bara människor som kunde tänka in i framtiden.

För ett tag sen så var det bara människor som kunde tillverka vertyg.

För inte alls länge sen var det bara människor som hade känslor.

Hingstar KAN hoppa på vem som helst när de blir sugna! Ex annan hingst/valack/människa!

Pass upp!:p

Jag red en fjordvallack förut. Efter att man ridit och han var nöjd brukade han hänga ut ibland, borstade man han på magen då drog han också upp den mot magen.. Men jag tror inte att han var attraherad eller något.. :rofl:

Har hört att det är deras sätt att onanera på... och det är väl inte så märkligt nu när våren och alla känslor kommer :love:

Har jag oxå hört... eller jag har läst det i en bok. Tror det var "hästens naturliga beteende och välbefinnande".

Jag blev lite full i skratt idag när jag kom ut till stallet. Läste den här tråden igår eller när det nu var, och idag när jag åkte ut till plutten stod han och vädrade. Han är hagkompis med två b-ponnyer, själv är han nästan 170. Och alla tre har nästan lika stora snoppar.....

Tur han inte är avelshingst!:rofl:

Hmm.. jag tror kanske vi hade haft lite fler våldtäckter i skogarna då :angel:
"Kvinna våldtaget av okänd älg i skogen
'han hade stora horn och vägrade sluta' berättar kvinnan"

haha! Nivån på det liksom :rofl: .
Så nej, jag tror inte att alla djur hoppar på vem som helst

Senast ändrad av en moderator:

Alla djur hoppar inte på alla, men det finns hingstar som kan bli livsfarliga mot vissa kvinnor under perioder där de luktar mycket "hona". t.ex. under mensen.
Så man ska inte tro att de inte reagerar bara för att de är av en annan art.
Men det gäller givetvis långt ifrån alla hingstar och långt ifrån alla kvinnor.

Nej, det förstår jag, det vet man ju bara med hundar :crazy:

Menade mer att det kanske inte är sådär jättevanligt :p

haha han kunde ju inte komma ifrån...han skulle ju bara gå på naturtoa:rofl: och sen kommer han aldrig hem igen:p

Herrejösses vad jag skrattade!!! :rofl: :rofl: Nå't så fruktansvärt dråpligt det ser ut!! Jag riktigt ser hur åsnan lockas av de vita dallrande skinkorna... :rofl: :rofl:

Herrejösses vad jag skrattade!!! :rofl: :rofl: Nå't så fruktansvärt dråpligt det ser ut!! Jag riktigt ser hur åsnan lockas av de vita dallrande skinkorna... :rofl: :rofl:

hahaha:rofl: jag skrattade nog ännu mer åt uttrycket här ovan, "de vita dallrande skinkorna":rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 674
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 753
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Lavinia
·
Ridning När det är snö och is ute har jag nuförtiden alltid broddar i, traktbrodd runt om. Ofta behövs broddarna extra mycket när man ska åka på...
2
Svar
31
· Visningar
3 853
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar